torsdag 25. september 2008

Uke 39 og 40

Etter å ha gjort unna blogging, RSS og chat ( som har gått greit), skal jeg nå ta fatt på en ny økt med å lære nye ting. Facebook hadde jeg fra før, eller akkurat opprettet en konto der uten å ha gjort så mye mer, men den siste uka har jeg vært mer aktiv og har både søkt etter venner og blitt spurt om å bli venn, pluss at jeg er med i to grupper.
Med Flickr er det litt vanskeligere. Jeg har ikke opprettet konto der og har litt problemer med å skjønne poenget, der er jo millioner av bilder. Har lastet ned et svart / hvit bilde fra Flickr og skal legge det inn på bloggen min med en kommentar til og håper det fungerer.

1 kommentar:

ihofseth sa...

hei!
Vitsen med Flickr er vel minst todelt.
For det første er det jo en grei måte å dele sine egne bilder med andre. Man kan laste opp bildene og styre hvem som får lov å se dem. I tillegg har man jo da tilgang til sine egne bilder fra hvor som helst, bare man har tilgang til internett.
For det andre så er det jo en fin tjeneste for å se bilder andre har tatt av steder, bygninger osv. man vil se på.
Men om man synes dette er nyttig er jo opp til hver enkelt, men kan jo være greit å i hvert fall vite at mulighetene er der :)