torsdag 11. september 2008

RSS og chat

Ja, nå er jeg kommet godt igang med 23 ting om 2 null. Bloggen fungerer fint og jeg har laget meg en iGoogle side og en Reader (Leser) side. Reader gikk veldig greit å lage, og lett å sette inn det man vil ha på siden, både av nyheter og annet tull og tøys. iGoogle sliter jeg mer med, det er greit å legge inn det som er bare å hente fra siden. Jeg laget meg en ny fane med navnet Bibliotek hvor jeg vil ha bibliotekrelaterte ting, men det får jeg ikke til. Får bare beskjed "finner ikke siden", det er alt fra norske sider til litteratursiden. dk, det eneste jeg har fått lagt inn så langt er "i samlet flokk" og NRK - nyheter. Chating var interessant, det er bare å invitere en med så jeg og Anita og Ivar hadde en felles prateøkt og jeg oppdaget hvor pratesyk jeg ble, men de logget seg ut alfor fort.

1 kommentar:

Anita Steigre sa...

Beklager.. neste gang skal jeg henge mer med. Vi kommer til å bli stive i skuldrene av all chattinga etterhvert ;-)

igoogle er ikke før om mange uker, du ligger laaaaangt foran :-) men den er virkelig fin, en av mine favoritt 2.0-greier..